Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
Sözleşmeli Zabıt Kâtibi, Mübaşir, Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi, Sözleşmeli Hizmetli, Sözleşmeli Elektrik Teknisyeni ile Sözleşmeli Bilgisayar Teknisyeni Sınavı Nihai Başarı Listesi
24.08.2022

 

 T.C.

BURSA

 BÖLGE İDARE MAHKEMESİ

ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI

 

 

İ    L    A    N

 

 

Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü'nün 01.03.2022 tarihli, 6.459 Sözleşmeli Personel Alımı ilanı gereğince; Komisyon Başkanlığımıza verilen sınav izni ile aşağıda belirtilen pozisyonlar için 23-24 Mayıs tarihlerinde yapılan sözlü sınav sonucunda başarılı olan ASİL  ve YEDEK adaylar ekte ilan edilmiştir.

  • 11 adet Sözleşmeli Zabıt Kâtibi (Bursa Bölge İdare Mahkemesi 7 + Bursa İdare Mahkemesi 2+Çanakkale İdare Mahkemesi 2)
  • 5 adet Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Bursa Bölge İdare Mahkemesi)
  • 12 adet Sözleşmeli Hizmetli (Bursa Bölge İdare Mahkemesi 4 + Bursa İdare Mahkemesi 4 + Balıkesir İdare Mahkemesi 1 + Eskişehir İdare Mahkemesi 1+Sakarya İdare Mahkemesi 2)
  • 8 adet Sözleşmeli Mübaşir (Bursa Bölge İdare Mahkemesi 6+ Bursa İdare Mahkemesi 1+Çanakkale İdare Mahkemesi 1)
  • 1 adet Sözleşmeli Elektrik Teknisyeni (Bursa Bölge İdare Mahkemesi)
  • 1 adet Sözleşmeli Bilgisayar Teknisyeni (Bursa Bölge İdare Mahkemesi)

 

         Sözlü sınav sonucunda BAŞARILI olan adaylar için; ilan ekinde bulunan sonuç sorgulama ekranından T.C. kimlik numarası, adı ve soyadı ile yapılan sorgulama sonucunda başarı durumu ASİL olan adayların 25.08.2022 – 08.09.2022 tarihleri arasında ilanda belirtilen evrakları Bursa Bölge İdare Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı’na teslim etmeleri gerekmektedir.

        -Evraklarını Bursa dışından farklı Komisyon Başkanlığı veya Cumhuriyet Başsavcılığı aracılığı ile gönderecek adayların ise ilk 3 maddedeki belgelerin asılları ve arkalı önlü fotokopileri ile müracaat etmesi, ilgili belgelerin uygunluğu Komisyon Başkanlığı veya Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından incelendikten sonra postada kaybolma ihtimaline karşı asıllarının ilgiliye iade edilmesi  ve aslı gibidir yapılarak mühürlenen fotokopilerin diğer belgelerle birlikte Komisyon Başkanlığımıza gönderilmesi, adayların göreve başlarken belgelerin asıllarını yanlarında getirerek Komisyon Başkanlığımıza ibraz etmeleri gerekmektedir. İlgili belgelerin e- devlet çıktısı kabul edilmeyecek olup, askerlikten muaf olan adayların buna ilişkin sağlık raporunun bir örneğini de göndermeleri gerekmekte olup ayrıca Feragat edecek adayların diğer adayların atama işlemlerinin aksamaması adına muhakkak feragat dilekçelerini Başkanlığımıza ibraz etmeleri önemle rica olunur. Bu tarihten sonra gönderilen evraklar dikkate alınmayacaktır.


 BAŞARILI (ASİL OLAN – ATANMAYA HAK KAZANAN) ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

 

  1. 2 Adet Öğrenim Belgesinin Aslı veya Noterden Onaylı Örneği
        (KPSS Giriş Tarihinden Sonra Okul Bitirenler Son Öğrenim Belgelerini de)
  2. 2 Adet Bilgisayar Sertifikası, Transkript ya da Belgenin Aslı Veya Noterden Onaylı Örneği
  3. 2 Adet KPSS Sonuç Belgesi 
  4. 2 Adet Kimlik Fotokopisi (A4 kâğıdına olacak şekilde)
  5. 2 Adet vukuatlı nüfus kayıt örneği
  6. 2 Adet yerleşim belgesi (İkametgâh)
  7. 2 Adet adli sicil ve arşiv kaydı belgesi (Evli ya da boşanmış kadın adayların 2 adet evlilik öncesi soyadı ve 2 adet de evlilik soyadlarına ilişkin adli sicil ve arşiv kaydı belgelerini ayrı ayrı olacak şekilde toplamda 4 adet sunmaları gerekmektedir.)
  8. 2 Adet Eş durum beyanı (tıklayınız)  (Medeni durumu bekâr olan adayların da doldurması gerekmektedir) El yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
  9. 2 Adet Erkek adaylar için Askerlik Şubesinden alınmış güncel tarihli askerlik durum belgesi (e-devlet çıktısı kabul edilmeyecektir.)
  10. 3 adet Memur Kılık Kıyafet Yönetmeliğine Uygun 6x9 ebadında  biyometrik fotoğraf
  11. 2 Adet Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya engel bir durum olmadığına dair yazılı beyan (tıklayınız el yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
  12. 2 Adet Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburi hizmetle yükümlü bulunmadığına dair yazılı beyan (tıklayınızel yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
  13. 2 Adet Mal bildirimi formu (tıklayınız) El yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır. Çıktı alınırken arkalı önlü çıktı alınmayacaktır.
  14. 2 Adet Güvenlik Soruşturması Formu (tıklayınızbilgisayar ortamında eksiksiz ve doğru şekilde doldurulacak, mavi kalemle imzalanacaktır.
  15. Zabıt Katipliği, Mübaşir ile Hizmetli sınavını kazananlar için görev yapacağı il tercih dilekçesi (tıklayınız

 


 

Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi Alımında BAŞARILI olan adaylar için;

             ▪   Koruma ve güvenlik görevlisi kimlik kartı fotokopisi (Aslını ibraz etmek şartıyla)

             ▪ Koruma ve Güvenlik Görevlisi  Adayları için; Adalet Bakanlığı Memur Sınav Atama ve Nakil Yönetmeliği’nin 6-18/c maddesinde belirtilen aşağıdaki şartları kapsayacak şekilde tam teşekküllü Devlet Hastanesinden alacakları “Koruma  ve Güvenlik Görevlisi Olur” ibareli Sağlık Kurulu Raporu,

       a) Psikiyatri: Psikiyatrik bir hastalık veya kişilik bozukluğu (Psikopati); alkol ve uyuşturucu bağımlılığı olmamak,

       b) Nöroloji: Özel güvenlik hizmetini yerine getirilmesine engel teşkil edebilecek nörolojik rahatsızlığı olmamak,

       c)  Göz: Görme engeli veya gece körlüğü olmamak,

       d) Kulak Burun Boğaz (KBB): Özel güvenlik hizmetini yapmasına engel teşkil edebilecek işitme kaybı olmamak

           Adayın görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak, bedensel özürlü olmamak, şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmamak şartlarını taşıdığını gösterir “Koruma ve Güvenlik Görevlisi olur” ibareli sağlık kurulu raporu.

              İşbu ilan tebliğ mahiyetinde olup, adaylara ayrıca tebligat YAPILMAYACAĞI hususu, 2577 sayılı İdari Yargılama Usulü Kanunu’nun 7. maddesi uyarınca 60 (altmış) gün içerisinde Bursa İdare Mahkemelerinde dava yolu açık olmak üzere İLANEN DUYURULUR. 24.08.2022

                                                                      

                                                                                   

 

Zabıt Kâtibi Sonuç Sorgulama Ekranı

Koruma ve Güvenlik Görevlisi  Sonuç Sorgulama Ekranı

Hizmetli Sonuç Sorgulama Ekranı

Mübaşir Sonuç Sorgulama Ekranı

Elektrik Teknisyeni  Sonuç Sorgulama Ekranı

Bilgisayar Teknisyeni  Sonuç Sorgulama Ekranı

 

Adres

Odunluk Mahallesi Liman Caddesi No:11/B Nilüfer/BURSA

Telefon

Santral : 0224 211 2019

Faks : 0224 251 01 91

E-Posta