T.C.
BURSA
BÖLGE İDARE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
İ L A N
Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü'nün 20.04.2023 tarihli, 10.719 Sözleşmeli Personel Alımı ilanı gereğince; Komisyon Başkanlığımıza verilen sınav izni ile aşağıda belirtilen pozisyonlar için 19 Haziran 2023 tarihinde yapılan sözlü sınav sonucunda başarılı olan ASİL ve YEDEK adaylar ekte ilan edilmiştir.
- 13 adet Sözleşmeli Zabıt Kâtibi (Bursa Bölge İdare Mahkemesi 7 + Bursa İdare Mahkemesi 6)
- 10 adet Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Bursa Bölge İdare Mahkemesi)
- 11 adet Sözleşmeli Hizmetli (Bursa Bölge İdare Mahkemesi 5 + Bursa İdare Mahkemesi 1 + Balıkesir İdare Mahkemesi 1 + Çanakkale İdare Mahkemesi 1 +Eskişehir İdare Mahkemesi 1+Sakarya İdare Mahkemesi 1+Kütahya İdare Mahkemesi 1)
- 2 adet Sözleşmeli Mübaşir (Bursa Bölge İdare Mahkemesi 1 + Sakarya İdare Mahkemesi 1)
Sözlü sınav sonucunda BAŞARILI olan adaylar için; ilan ekinde bulunan sonuç sorgulama ekranından T.C. kimlik numarası, adı ve soyadı ile yapılan sorgulama sonucunda başarı durumu ASİL olan adayların 03.10.2023 – 17.10.2023 tarihleri arasında ilanda belirtilen evrakları Bursa Bölge İdare Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı’na teslim etmeleri gerekmektedir. Aksi Takdirde; Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliğinin 16. Maddesinin 3. Fıkrası Uyarınca “ Kanuni bir mazereti olmaksızın süresinde başvurmayanlar veya istenen belgeleri süresinde ibraz etmeyenlerin atamaları yapılmaz “ hükmü gereğince atamaları yapılmayacaktır.)
-Evraklarını Bursa dışından farklı Komisyon Başkanlığı veya Cumhuriyet Başsavcılığı aracılığı ile gönderecek adayların ise ilk 3 maddedeki belgelerin asılları ve arkalı önlü fotokopileri ile müracaat etmesi, ilgili belgelerin uygunluğu Komisyon Başkanlığı veya Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından incelendikten sonra postada kaybolma ihtimaline karşı asıllarının ilgiliye iade edilmesi ve aslı gibidir yapılarak mühürlenen fotokopilerin diğer belgelerle birlikte Komisyon Başkanlığımıza gönderilmesi, adayların göreve başlarken belgelerin asıllarını yanlarında getirerek Komisyon Başkanlığımıza ibraz etmeleri gerekmektedir. İlgili belgelerin e- devlet çıktısı kabul edilmeyecek olup, askerlikten muaf olan adayların buna ilişkin sağlık raporunun bir örneğini de göndermeleri gerekmekte olup ayrıca Feragat edecek adayların diğer adayların atama işlemlerinin aksamaması adına muhakkak feragat dilekçelerini Başkanlığımıza ibraz etmeleri önemle rica olunur. Bu tarihten sonra gönderilen evraklar dikkate alınmayacaktır.
BAŞARILI (ASİL OLAN – ATANMAYA HAK KAZANAN) ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER
- 2 Adet Öğrenim Belgesinin Aslı veya Noterden Onaylı Örneği
(KPSS Giriş Tarihinden Sonra Okul Bitirenler Son Öğrenim Belgelerini de) - 2 Adet Bilgisayar Sertifikası, Transkript ya da Belgenin Aslı Veya Noterden Onaylı Örneği
- 2 Adet KPSS Sonuç Belgesi
- 2 Adet Kimlik Fotokopisi (A4 kâğıdına olacak şekilde)
- 2 Adet vukuatlı nüfus kayıt örneği
- 2 Adet yerleşim belgesi (İkametgâh)
- 2 Adet adli sicil ve arşiv kaydı belgesi (Evli ya da boşanmış kadın adayların 2 adet evlilik öncesi soyadı ve 2 adet de evlilik soyadlarına ilişkin adli sicil ve arşiv kaydı belgelerini ayrı ayrı olacak şekilde toplamda 4 adet sunmaları gerekmektedir.)
- 2 Adet Eş durum beyanı (tıklayınız) (Medeni durumu bekâr olan adayların da doldurması gerekmektedir) El yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
- 2 Adet Erkek adaylar için Askerlik Şubesinden alınmış güncel tarihli askerlik durum belgesi (e-devlet çıktısı kabul edilmeyecektir.)
- 3 adet Memur Kılık Kıyafet Yönetmeliğine Uygun 6x9 ebadında biyometrik fotoğraf
- 2 Adet Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya engel bir durum olmadığına dair yazılı beyan (tıklayınız) el yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
- 2 Adet Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburi hizmetle yükümlü bulunmadığına dair yazılı beyan (tıklayınız) el yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
- 2 Adet Mal bildirimi formu (tıklayınız) El yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır. Çıktı alınırken arkalı önlü çıktı alınmayacaktır.
- 2 Adet Güvenlik Soruşturması Formu (tıklayınız) bilgisayar ortamında eksiksiz ve doğru şekilde doldurulacak, mavi kalemle imzalanacaktır.
- Mübaşir sınavını kazananlar için görev yapacağı il tercih dilekçesi (tıklayınız)
- Hizmetli sınavını kazananlar için görev yapacağı il tercih dilekçesi (tıklayınız)
Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi Alımında BAŞARILI olan adaylar için;
▪ Koruma ve güvenlik görevlisi kimlik kartı fotokopisi (Aslını ibraz etmek şartıyla)
▪ Koruma ve Güvenlik Görevlisi Adayları için; Adalet Bakanlığı Memur Sınav Atama ve Nakil Yönetmeliği’nin 6-18/c maddesinde belirtilen aşağıdaki şartları kapsayacak şekilde tam teşekküllü Devlet Hastanesinden alacakları “Koruma ve Güvenlik Görevlisi Olur” ibareli Sağlık Kurulu Raporu,
a) Psikiyatri: Psikiyatrik bir hastalık veya kişilik bozukluğu (Psikopati); alkol ve uyuşturucu bağımlılığı olmamak,
b) Nöroloji: Özel güvenlik hizmetini yerine getirilmesine engel teşkil edebilecek nörolojik rahatsızlığı olmamak,
c) Göz: Görme engeli veya gece körlüğü olmamak,
d) Kulak Burun Boğaz (KBB): Özel güvenlik hizmetini yapmasına engel teşkil edebilecek işitme kaybı olmamak
Adayın görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak, bedensel özürlü olmamak, şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmamak şartlarını taşıdığını gösterir “Koruma ve Güvenlik Görevlisi olur” ibareli sağlık kurulu raporu.
İşbu ilan tebliğ mahiyetinde olup, adaylara ayrıca tebligat YAPILMAYACAĞI hususu, 2577 sayılı İdari Yargılama Usulü Kanunu’nun 7. maddesi uyarınca 60 (altmış) gün içerisinde Bursa İdare Mahkemelerinde dava yolu açık olmak üzere İLANEN DUYURULUR. 02.10.2023
Zabıt Kâtibi Sonuç Sorgulama Ekranı
Koruma ve Güvenlik Görevlisi Sonuç Sorgulama Ekranı
Odunluk Mahallesi Liman Caddesi No:11/B Nilüfer/BURSA
Santral : 0224 211 2019
Faks : 0224 251 01 91